دره تیتانیوم (Titanium Valley)

یک منطقه اقتصادی ویژه بناشده در استان Sverdlovsk Oblast واقع در ناحیه فدرالی اورال روسیه است که برای تولید فلز تیتانیوم و آلیاژهای آن و با تمرکز روی بازارهای هوایی ، اتومبیل ،نفت ،گاز ،پتروشیمی و پزشکی تاسیس شده است .

تاريخ : هشتم دی 1397 ساعت 15:27   کد : 86

این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری بزرگترین تولیدکننده تیتانیوم دنیا VSMPO-AVISMA  و دولت روسیه و با هزینه 1.3 میلیارد دلار ساخته خواهد شد .

هدف منطقه اقتصادی ویژه ای که در شهر Verkhnyaya Salda قرار دارد، این است که به شرکت ها فرصت توسعه و تولید محصولات با ارزش افزوده در منطقه را بدهد و شرکای بین المللی را به منطقه بیاورد.در مجموع 20 شرکت در این پروژه شرکت خواهند کرد و انتظار می رود تا 20،000 شغل در این شهر ایجاد شود.

شرکت های شرکت کننده عبارتند از VSMPO-Avisma، Arvi، Systematics SR،MAG  و United Aircraft Corporation.

فرماندار منطقه سوردلوفسک، اظهار داشت که انتظار می رود که انگیزه های زیادی برای فعال کردن این شرکت ها برای تولید محصولات رقابتی در سطح جهانی و ایجاد شغل های جدید باشد.

سازنده تیتانیوم VSMPO-Avisma در حال حاضر 700 میلیون دلار هزینه کرده است و ChelPipe، تولید کننده پیشروی لوله در روسیه نیز 630 میلیون دلار برای مدرنیزه کردن تجهیزات خود در این منطقه هزینه می کند.
شرکت های خارجی مانند Rolls-Royce Group  و Goodrich Corporation  نیز به ایجاد امکانات تولید در منطقه توجه ویژه نشان داده اند.

پروژه "دره یا دهکده تیتانیوم" بخشی از تلاش مداوم روسیه برای مدرن سازی و تنوع بخشیدن به اقتصاد آن است.

http://titanium-valley.com/eng

 


 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن تیتانیوم ایران میباشد